Sunday, July 8, 2012

Tik-tok! tik-tok! tik-tok!

Salam semua,

Minggu sibuk baru saja berlalu...yippie! eh? ye ke dah? hehehe..sibuk lagi sebenarnya, tetapi saya mahu meluangkan sedikit masa untuk mencoret sesuatu di sini. Sudah agak lama saya tidak meninggalkan jejak dalam blog ini. Kalau nak diikutkan, hari-hari nak update blog, tapi masa saya sangat terhad. Last-last angan-angan untuk menulis terkubur bergitu sahaja...

Tahun ini, masa berlalu sangat cepat! tup-tup dah bulan Julai! sasaran saya untuk menghasilkan 2 artikel masih lagi belum nampak bayang. haiyooh! apa sudah jadi? Nampak gaya kena pulun lagi sebab dah dekat dengan EDD dah ni. kena siapkan semua sebelum bercuti panjang...hmmm...harap2 target ini tercapai la hendaknya. kalau tidak, murung dibuatnya...huhuhuhu...

Minggu ini masuk minggu ke 31 kehamilan saya. Gerakan semakin aktif dan tiap kali bayi bergerak ke sisi kiri, kanan, depan dan sebagainya, ia kerap kali membuat saya ketawa kecil. Subhanallah! indahnya perasaan itu. Syukur dan terima kasih Ya Rahman, kerana mengurniakan hamba-Mu ini kesempatan untuk merasai kembali kemanisan ini sekali lagi.


No comments:

Post a Comment