Wednesday, April 17, 2013

Hari ini...

hari ini saya rindukan anak-anak saya lebih daripada hari-hari sebelumnya...

hari ini saya rindukan hilai tawa dan gelak manja aisyah qaireena...

hari ini saya tak sabar untuk memeluk aisyah qaireena dan aisyah qaisara...

saya tak sabar mendukung aisyah qaisara dan merenung matanya yang bulat bundar itu...

tak sabar nak balik mendakap aisyah qaisara, mencium pipinya dan mengelus rambutnya...

tak sabar menjemput aisyah qaireena di sekolah, memeluk dan menciumnya, sambil mendengar coloteh tentang aktiviti bersama kawan di sekolah seharian...

kenapa ya?

oh...

saya rindukan anak-anak saya..setiap apa saya buat di pejabat, wajah-wajah mulus dan sunyi itu tetap setia dalam minda saya..

hari ni, rumah saya sunyi bila aisyah qaireena ke sekolah...

si adik pula macam takde mood, rindukan si kakak agaknya...

paknek pula asyik tanya jam berapa nak jemput aisyah qaireena..agaknya dia juga sunyi...

aduh...

cepatlah jemput Qaireena, saya sangat rindukan si mata bulat itu!

jm

*kenapa-mood-hari-ni-emo-sangat-tak-tau-kenapa*

jm




No comments:

Post a Comment