Sunday, February 6, 2011

Strip Wash

Salam Hujung minggu...

Lagi entri berkaitan aktiviti hujung minggu.

Seingat saya, kali terakhir saya melakukan strip washing adalah ketika AQ berusia lebih kurang 7 bulan.

Hoh!

Lamakan?

Hampir setahun saya tidak melakukan strip washing sejak kali terakhir itu...

Hanya separuh daripada koleksi CD saja yang strip wash kali ini. Tak larat rasanya menyental lama-lama dalam bilik air..sojuk kaki den ni hah...huhuhu...

Maaf, gambar tidak berapa jelas, jadi saya hanya paparkan gambar CD ketika di sidai secara berjemaah.


lihat...betapa aman damai dan harmoninya CDs ini dijemur dibawah terik matahari..mudahan gebu dan kembali umpphhhh hihihi! (owh, satu hanger CD adalah yang masih di pre-wash, yang hanger merah tu CD yang di strip wash).


seronok pula membasuh hari ini..cuaca baik dan panas yang nyaman dan menyegarkan. yay! saya mahu membasuh cadar yang berbulan tidak berganti (konon alasan hari hujan padahal malas nak ganti lalala...~)

;;minggu depan cadang nak basuh cadar dan selimut bilik tamu pula....lalala...semacam je ayat neh...hiks!

Lepas membasuh dan mengemas, main golek-golek dengan AQ hihihi!

jumpa lagi! - Mommy AQ

No comments:

Post a Comment