Wednesday, January 12, 2011

Blog Kedua!

Salam semua,

Saya ciptakan (betulkah pemilihan perkataan ini? hoho!) blog kedua ini untuk berkongsi cerita bersama anda (atau sesiapa sahaja yang berkenan melawat...atau tergerak hati menziarah...atau secara tidak sengaja menjengah blog ini).

Blog ini diilhamkan dari Blog AQ yang sebelum ini saya buka untuk bacaan umum. Atas beberapa situasi, saya perlu menutup blog tersebut untuk tatapan umum namun saya tetap merasakan bahawa saya perlu menulis sesuatu untuk dikongsikan bersama rakan-rakan maya saya yang setia mengunjungi blog AQ sebelum ini.

Saya akan setia berkongsi dengan apa tips-tips, pengalaman, keluhan serta apa sahaja yang perlu dikongsi dalam dunia keibuan ini...

Saya akan tetap di sisi anda mendengar dan bercerita (mungkin juga lebih banyak membebel dan merapu selain memberi idea yang sewajarnya..apakah? Oh?)

Walau apapun...

Saya mengharapkan agar sokongan kalian akan terus berkekalan bersama MommyAQ, dan semoga kita sama-sama berusaha memperbaiki diri untuk menjadi ibu, emak, mama, mommy, umi serta apa saja perkataan yang membawa tanggungjawab, pengertian, pengorbanan, kesetiaan yang sama.

Kerana apa?

Ya..

Kerana kita adalah insan terpilih yang dianugerahkan amanah yang tidak ternilai....

Semoga kita sentiasa tabah dan bersemangat untuk melaksanakan yang terbaik untuk anak-anak kita..

Jumpa lagi!

Salam sayang- Mommy AQ

No comments:

Post a Comment